بی اطلاعی کمیته استیناف؛ پرونده شجاع داخلی نیست.

با وجود شکایت باشگاه پرسپولیس از شجاع خلیل زاده به کمیته تعیین وضعیت؛ این کمیته اعلام کرده بررسی این پرونده را به شورای حل اختلاف کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذار کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، کمیته تعیین وضعیت به صراحت صلاحیت رسیدگی به این پرونده را از خود سلب کرده است. شجاع خلیل زاده با فسخ یک طرفه قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس با باشگاه الریان قطر امضاء کرد. باشگاه پرسپولیس نسبت به فسخ یک طرفه قرارداد از سوی شجاع معترض است و به همین دلیل به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرده است. حالا قرار است کنفدراسیون فوتبال آسیا به این پرونده رسیدگی کند.

نکته جالب اظهار نظر علیرضا صالحی – رییس کمیته استیناف در این باره است. او در خصوص این پرونده می گوید: از وضعیت این پرونده بی‌اطلاع هستم زیرا تا روز گذشته که سیستم اتوماسیون کمیته استیناف را نگاه می‌کردم چنین پرونده‌ای وصول نشده بود اما هر زمان آن را دریافت کنیم بررسی‌های لازم را انجام داده و  اطلاع رسانی می‌کنیم. من این پرونده را نخوانده‌ام و هر زمان آن را دریافت کرده با رویت اوراق، استدلال طرفین و بررسی و تطبیق قوانین می توان درباره نظر کمیته وضعیت رای داد. تاکنون این مراحل انجام نشده است.

بدون شک علیرضا صالحی – رییس کمیته استیناف در جریان رسیدگی به این پرونده قرار ندارد به این خاطر که جمشید نورشرق به صراحت گفته بود کمیته تعیین وضعیت صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندارد و آن را به AFC ارجاع می دهد.

https://www.varzesh3.com/news/1727877