پرونده مظاهری؛ به ضرر استقلال نه

براحتی می توان پیش بینی کرد رای کمیته تعیین وضعیت در خصوص شکایت باشگاه تراکتور از رشید مظاهری به سود این دروازه بان بوده است.

به گزارش “ورزش سه”، وقتی این دروازه بان در ترکیب تیم استقلال به میدان می رود بدین معنی است رای کمیته تعیین وضعیت به سود او بوده چون آرای صادره از سوی ارکان قضایی فدراسیون فوتبال بلافاصله بعد از صدور اجرایی خواهد بود حتی اگر قابلیت تجدید نظر خواهی داشته باشد.

علیرضا صالحی – رییس کمیته استیناف در خصوص آخرین وضعیت این پرونده می گوید: این پرونده در دست اقدام است و احتمال دارد رای قطعی‌ اش ظرف یکی دو هفته آینده صادر شود.

اگر رای نهایی تغییر کند و به سود باشگاه تراکتور اعلام شود ضرری متوجه تیم استقلال نخواهد شد و پرونده نقل و انتقالاتی این تیم بسته نخواهد شد به این دلیل که باشگاه نقشی در جدایی او از تیم تراکتور نشده است. تا جایی که زمانی رشید مظاهری از تراکتور جدا شد گفتند وی قصد دارد به تیم پرسپولیس ملحق شود. بر اساس قوانین انضباطی اگر تیمی بازیکنی را ترغیب و تشویق به فسخ قرارداد کند و در نهایت ثابت شود حق با باشگاه بوده باشگاه مقصد محروم و حتی جریمه نقدی می شود و این آراء در گذشته صادر شده است.

https://www.varzesh3.com/news/1727880