آیا اپل هدست واقعیت ترکیبی را رونمایی خواهد کرد؟

شرکت‌   Realityo Systems LLC نشان تجاری  RealityOS را در تعدادی از کشورهای جهان ازجمله ایالات متحده ثبت کرده است.

اوایل سال جاری تعدادی از توسعه‌دهندگان قطعه‌کدهایی را در فایل گزارش اپ‌استور یافتند که در آن اشاره‌هایی به پلتفرم RealityOS   شده بود. البته پیدا‌‌شدن چنین نامی مُهر تأییدی بر اخباری شد که به هدست واقعیت ترکیبی اپل اشاره می‌کردند؛ اما حالا با ثبت علامت تجاری   RealityOS، به‌نظر می‌رسد که بیش‌از‌پیش به معرفی رسمی هدست واقعیت مجازی، واقعیت افزوده اپل نزدیک شده‌ایم.

احتمالاً RealityOS نام سیستم‌عامل جدید اپل برای هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده اپل خواهد بود. طبق اطلاعات منتشر‌شده، در‌حال‌حاضر اپل روی دو محصول جدید شامل یک عینک واقعیت افزوده و یک هدست واقعیت ترکیبی کار می‌کند.

با اینکه پروژه عینک واقعیت افزوده درحال‌حاضر در مرحله‌ی توسعه قرار دارد، به‌گزارش بلومبرگ، مدیران اجرایی اپل هدست واقعیت ترکیبی جدیدی برای هیئت‌مدیره‌ی شرکت به‌نمایش گذاشته‌اند. از‌این‌رو با‌‌توجه‌‌به این گزارش، می‌توان به معرفی هدست جدید اپل در رویداد هفته آینده امیدوار باشیم.

گفتنی است همچنان مشخص نیست که در رویداد هجده خرداد از هدست جدید کوپرتینویی‌ها پرده‌برداری شود؛ اما مطمئناً غول دنیای تکنولوژی خود را برای رونمایی محصولی بزرگ آماده می‌کند.