فوری؛ پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته شد.

نامه مربوط به درخواست مهاجم نیجریه‌ای اسبق پرسپولیس برای دریافت مطالباتش به تایید فیفا رسید و پنجره نقل و انتقالات سرخ‌ها تا پرداخت مبلغ 96 هزار دلار بسته شد.

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که باشگاه پرسپولیس به تازگی موفق به پرداخت مطالبات گابریل کالدرون برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی خود شده بود، محرومیت جدیدی نصیب آنها به واسطه شکایت کریستین اوساگوآنا شده است.

مهاجم نیجریه‌ای که در نیم فصل لیگ نوزدهم به عضویت پرسپولیس در آمده بود و در نهایت نتوانست انتظارات را در این تیم برآورده کند تا جدایی زودهنگامی را تجربه کند، اکنون به واسطه مطالبات خود، شکایتی را در فیفا دنبال کرده که به موجب آن با حکم کمیته انضباطی تا زمان پرداخت مطالبات 96 هزار دلاری این بازیکن، پنجره نقل و انتقالاتی آنها بسته خواهد بود و قادر به حضور در نقل و انتقالات زمستانی تا زمان پرداخت آن نخواهند بود.

البته مدیران باشگاه و سازمان لیگ چندی پیش اعلام کرده بودند با توجه به دریافتی که از اسپانسر این باشگاه داشته‌اند، مطالبات کریستین اوساگوآنا را پرداخت خواهند کرد و پرسپولیس مشکلی از این بابت نخواهد داشت. باید دید این پرونده با توجه به ادعای سازمان لیگ و مدیران وقت پرسپولیس در نهایت به چه شکل دنبال خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس قادر خواهد بود بلافاصله بعد از پرداخت این مطالبات و دریافت تایید این مهاجم نیجریه‌ای، فعالیت خود را در نقل و انتقالات دنبال کند.