ایزد سیف‌الله پور از کمیته انضباطی می‌خواهد که به پرونده شکایت نساجی از استقلال بابت استفاده از دو بازیکن خارجی رسیدگی کند.

به گزارش ورزش سه، رضا جاودانی مجری شبکه سه اعلام کرده باشگاه نساجی از استقلال شکایتی نکرده و سیف الله پور مدیرعامل نساجی در این مورد به خبرنگار ما گفت: بنده نسبت به آقای جاودانی ارادت دارم و او آدم بزرگواری است. او گفته  باشگاه نساجی شکایتی از استقلال نکرده به استحضار ایشان و جامعه ورزش می رسانم؛ نماینده فدراسیون رکن اول برگزاری یک مسابقه است و در بازی استقلال مقابل نساجی آقای خلیفه سلطان نماینده فدراسیون به اعضای باشگاه استقلال اعلام می‌کند که حضور دو بازیکن خارجی شان غیر قانونی است. زمانی که یک بازیکن سه یا چهار کارته می شود یا تخلف انضباطی صورت می‌گیرد نماینده فدراسیون به هر دو تیم این  موضوع را اعلام می‌کند و در همین زمینه آقای خلیفه سلطان به بیژن طاهری اعلام می‌کند که حق استفاده از دو بازیکن خارجی شان را ندارند و مشاهده کردید که استقلال در بازی بعد از این دو بازیکن استفاده نکرد.

وی در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: چه اتفاقی می‌افتد که به صحبت‌های آقای خلیفه سلطان اکتفا نمی شود در حالی که او صورت جلسه را به مافوق خود و سازمان لیگ ارائه داده و ریاست محترم سازمان لیگ آقای بهاروند و اعضای محترم کمیته انضباطی این موضوع را اعلام می کنند که استفاده کردن از این دو بازیکن خارجی غیر قانونی است. اگر تخلفی صورت می گیرد مگر قانون گذار نمی تواند به عنوان مدعی العموم شاکی شود؟ در این قضیه هم سازمان لیگ شاکی شده است.

مدیرعامل نساجی مازندران ادامه داد: آقای محمودزاده در برنامه شبکه خبر و جناب آقای درودگر عضو هیئت رئیسه کمیته انضباطی آمدند و این قضیه را کامل باز کردند. اعتراض باشگاه نساجی توسط آقای خلیفه سلطان به سازمان لیگ برتر و فدراسیون ارائه شده و ما منتظر هستیم کمیته انضباطی به این موضوع رسیدگی کند.

سیف الله پور اینگونه به صحبت هایش ادامه داد و گفت: مگر اینگونه نیست که وقتی یک بازیکن یا مربی تخلف انجام می دهد صورت جلسه می‌شود و به کمیته انضباطی ارائه می دهند؟ پس چرا کمیته انضباطی نسبت به صحبتهای خلیفه سلطان، بهاروند، محمود زاده و درودگر واکنش نشان نمی دهد؟ ناظر بازی موضوع را اعلام کرده و باید برخورد شود.

سیف الله پور یادآور شد: در خصوص حکم سه هیچ که دادند من نمی‌خواهم به نظر محترم کمیته انضباطی ورود کنم اما ای کاش جرایم دیگری را برای باشگاه گل‌گهر سیرجان در نظر می‌گرفتند. سال گذشته همین موضوع برای سایپا و پیکان اتفاق افتاد و طبق قانون تغییر نتایج نباید تاثیری در جدول مسابقه داشته باشد. من خودم در این قضیه ذینفع هستم اما تیم‌ها باید حق شان را در زمین بازی بگیرند چون این گونه سیستم به هم می‌ریزد و در حق تیم های دیگر اجحاف می‌شود