بازار مسکن مؤسسه حقوقی داد و خرد

محصولات صنعت ساختمانی ایران با کالاهای مشابه اروپایی قابل رقابت هستند.

رئیس اتاق تعاون ایران، بهمن عبداللهی، در مراسم اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان، این نمایشگاه را یکی از رویدادهای مهم در برگزاری نمایشگاه ها دانست و سپس اضافه کرد حضور فعالان صنعت ساختمان و تولیدکنندگان این بخش در نمایشگاه امسال چشمگیر بوده است و بیشتر از ۱۰ کشور اروپایی و آسیایی و منطقه امسال در این نمایشگاه شرکت کردند؛ قراردادهای متعددی نیز در طول برگزاری نمایشگاه میان فعالان این صنعت به امضا رسید. به طوری که بیش از ۸۰۰ شرکت تولیدکننده نهاده‌های ساختمانی در این نمایشگاه غرفه داشتند و ۲۰۰ بازدیدکننده خارجی در قالب تورهای بازرگانی از نمایشگاه بازدید کردند.

وی در ادامه افزود با توجه به نام گذاری امسال به نام دانش بنیان، تولید و اشتغال، شاهد حضور پررنگ شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه بودیم و پیوندهای بازرگانی و اقتصادی میان این شرکت‌های دانش بنیان و همچنین شرکت‌های تولیدکننده نهاده‌های ساختمانی، برقرار شد.

بهمن عبداللهی با تأکید بر اینکه بسیاری از محصولات داخلی ما در حوزه صنعت ساختمان، امکان رقابت با کالاها و محصولات مشابه اروپایی و برندهای مطرح جهانی را دارند خاطر نشان نمود که این محصولات می‌توانند در بازارهای جهانی سهم داشته باشند.

وی در پایان اضافه نمود که امیدواریم در آینده نزدیک نه تنها از واردات مصالح و نهاده‌های ساختمانی بی نیاز شویم، بلکه حتی از صادرکنندگان این محصولات نیز باشیم.