واکنش مدیر برنامه‌های اسکوچیچ به قرارداد سرمربی تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا ادعای معاون حقوقی پیشین فدراسیون فوتبال درباره قرارداد سرمربی تیم ملی صحت دارد؟

به گزارش فوتبالی، صفی‌الله فغان‌پور در بخشی از صحبت هایش در برنامه سلام صبح بخیر به نکته بسیار مهمی درباره قرارداد  دراگان اسکوچیچ اشاره کرد. او درپاسخ به این سوال که آیا قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال ریالی است یا دلاری، اظهار داشت: “با توجه به تجربه‌ای که از قرارداد ویلموتس داشتیم آقای بهاروند به‌عنوان سرپرست وقت فدراسیون فوتبال، عقد قرارداد با اسکوچیچ را به‌عهده یک تیم حقوقی گذاشت. تیمی متشکل از بازاریابی، مالی و کارشناسان حقوقی تشکیل شد که 7،8 نفر بودیم. ما قرارداد را به‌صورت ریالی تنظیم، صورت‌جلسه و امضا کردیم و در اختیار فدراسیون قرار دادیم ولی بعدها متوجه شدم زمان ترجمه، قرارداد ریالی تبدیل به دلاری شده است.”

 از این رو با رضا فیض بخش مدیربرنامه های اسکوچیچ تماس گرفتیم و که او در صحبت کوتاهی که با خبرنگار فوتبالی داشت این موضوع را تکذیب و گفت:”  قرارداد آقای اسکوچیچ از ابتدا ریالی بوده و در ترجمه هم قرارداد ایشان ریالی است.”

توضیح فوتبالی: این اولین باری نیست که درباره قرارداد اسکوچیچ ابهاماتی مطرح می‌شود و پیش از این خبرگزاری ایسنا در گزارشی به تاریخ 21 اردیبهشت 99 مدعی شده بود علی رغم ادعای فدراسیون فوتبال و برخلاف تصورات رایج، قرارداد سرمربی تیم ملی به یورو منعقد شده و هنگام پرداخت، به حساب این مربی ریال واریز خواهد شد.